Har blivit utmanad...

av Lenislenis att svara på några frågor. Kika gärna in hos henne för hon är en duktig kortmakare.

Vilken mat äter du ofta? Något med pasta. En god köttfärssås, ost-och skinksås eller någon annan god sås till.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Beror på vem jag är hemma hos. Men oftast försöker jag hjälpa till.

Var sitter du helst när du bloggar?  Hemma, framför min egen dator.

Köper du ofta Triss?
Ibland, men vinner tyvärr inget.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Som upplevelseresa var det när vi var i Usa i sommar och åkte runt till flera städer. Annars ligger Rhodos-resan bra till, med paradisstranden Tsambika.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3:an, 4:an och 5:an brukar det bli mest för min del. Titta på lite roliga serier!

Vilket är ditt favorit vin? Då jag inte är någon stordrickare av vin så får jag säga det mousserande vinet jag hade på min examensfest, Åkesson tror jag det var.
 
Och så ska jag nu i min tur välja ut 4 stycken som jag vill ska svara och sedan utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa min, och låta personen som utmanat mig veta när jag svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Maddiezen
Paradise
Kicki76
Lillblomman

Nu är det dags för mig att laga lite mat och göra mig i ordning för att sedan bege mig till Göteborg Gospel och sjunga. Det närmar sig konserten vi ska ha den 29 november kl 19,00 i Smyrnakyrkan.

 


Kommentarer
Petra/Paradise

hejsan vännen å tack för utmaningen, denna gjorde jag dock för inte alls så länge sedan ;)

så titta du in å scrolla ner en bit på min bloggen å du finner mina svar! =D

STOR KRAM TILL DEJ!!

/Petra

2008-10-21 @ 17:38:25
URL: http://paradises.blogg.se/
lenislenis

Kul att läsa dina svar!

Ja, nu är det inte långt kvar till Scrappening!! Det ska bli sååå kul! Jag vill då bl a höra allt om kören du sjunger i!

2008-10-21 @ 18:44:59
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Tesa

Tack för dina ord hos mig, blir sååå glad! Kram

2008-10-21 @ 23:29:36
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
lenislenis

JO men visst hade det varit kul att sitta bredvid varandra! Jag har ju lyckats få med mig en jobbarkompis oxå och vår plan är att försöka vara på plats hyfsat tidigt, skulle gissa vid 9-9.15 (om vi kör rätt, får ju ha lite marginal om vi villar bort oss i storstaden ;-) ).

När kommer ni? Kanske är svårt att "hålla plats" för "länge"....?? Men kommer ni hyfsat tidigt? Vi kan satsa på att hålla plats till er :-), eller om ni är först att ni kan hålla plats till oss??

2008-10-22 @ 00:01:34
URL: http://lenislenis.blogg.se/
LillBlomman

Har svarat på din utmaning! Vilka fina saker du shoppat, också sugen! Kramar!

2008-10-22 @ 16:52:07
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0