Första BIA-projektet

Nu har jag äntligen fått testat min BIA efter ett drygt halvår sen inköp. Jag ångrar inte att jag köpte den och kommer använda fler gånger. Det jag märkte var att jag måste köpa fler storlekar på mina wires. :) Har nu snabbscrappat ett album till Mickes syster med foto på hennes syskon med samt föräldrarna eftersom hon åker till Brasilien på fredag och är sedan borta i 10 veckor.


En översikt på albumet.


Stämplar från Magnolia samt Inkido. Jag har även använt ytterligare en av Mirabylls härliga biljetter.


Kommentarer
lenislenis

Albumet ser fint ut! Kan tänka det var kul att använda BIAn ;-)

Kortet är underbart, liksom stämpeln!

2008-09-22 @ 22:51:26
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Åsa/asamia

Såå mycket fint du har här inne, har tassat runt en stund och kikat på allt fint du gjort.

2008-09-25 @ 04:51:25
URL: http://asamia.blogg.se/
Madde

Kul att du fått testa bian nu...synd att man inte hann att se albumet IRL.

2008-09-28 @ 14:05:13
Magdalena

Sååå fint album! Har det uppställt så att jag ser det varje dag, vänder sida då och då.



Framsidan är klockren, texten sporrar mig att verkligen leva i nuet och njuta av min tid i Brasilien! Tack så jättemycket, blev väldigt glad för denna fina present.



Kramar / Magdalena

2008-10-04 @ 16:21:49
Åsa

Vilket jättefint album du har gjort! Du är så duktig. Kramar från Åsa

2008-12-02 @ 20:36:05
URL: http://tsambika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0