Mina mässinköp!!!

Ja, i helgen gick då Nordiska stämpel- och scrapmässan av stapeln. Lika underbart som vanligt att få gå runt bland de olika utställarna och titta och klämma på massa godsaker. Jag fick ju med mig en del godsaker hem från mässbesöket som jag gjorde tillsammans med min sambos syster Marie. Tack för trevligt sällskap!

Tycker att det är kul att kolla i runt i bloggarna för att se vad andra har gjort för mässinköp.







Lite punchinella i olika färger samt en med stjärnor blev det. Även en hel hög med olika stämplar. :)




Lite EZ mount, ett av QK nya alfabet och en CB embossingdies.




Och lite mönstrade papper så klart. ;)


Kommentarer
lenislenis

Åh vad mkt kul du shoppat! Stjärnpunchinella! Det missade jag :-(. Tänkte inte på det...

Vilken härlig stor muffinsstämpel! Varifrån är den? Jag har köpt samma jultextstämpel ;-) Gillar även snögubben o barnansiktet!

Visst är Maja-papperen fina! Jag älskar dem, får nästan tvinga mig att använda andra papper oxå... jag vill ju inte bli trött på den ;-)

2008-09-09 @ 01:33:19
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Kicki

Mycket skoj fanns det på mässan ja!! :0) Vilken fin blogg du har!! Kramizar Kicki

2008-09-11 @ 11:44:28
URL: http://kickansblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0