Många bröllopskort...

I sommar var vi bjudna på bröllop och självfallet var jag tvungen att skapa lite till detta. Det blev inte bara ett... Jag har använt mig av ett papper från Graphic Minds till alla korten, kompletterade med lite cardstock samt något mönstrat papper för att passa färgtemat på bröllopet. Använde mig av Graphic Minds  papper "Bröllopspoesi / Hjärtegull  - Grå" från serien "Kärlek och Bröllop".


Cardstock: Grön bling
Mönstrat papper: Bröllopspoesi (Graphic Minds), Spring Blossom (Ladybug and friends)
Stämpel: Inkido



Cardstock: Grön bling
Mönstrat papper: Hjärtegull (Graphic Minds), Spring Blossom (Ladybug and friends),
det silvriga vet jag ej märket på
Stämpel: Inkido



Cardstock: Vit bling
Mönstrat papper: Bröllopspoesi och Hjärtegull (Graphic Minds),
det silvriga pappret vet jag ej märket på
Stämpel: Inkido


Cardstock: Vit bling
Mönstrat papper: Hjärtegull (Graphic Minds), Spring Blossom (Ladybug and friends)
Stämpel: Inkido


Cardstock: Vit
Mönstrat papper: Bröllopspoesi och Hjärtegull (Graphic Minds),
Spring Blossom (Ladybug and friends)
Stämpel: Inkido

Sen hade jag några spillbitar kvar utav pappret från Graphic Minds,
det var jag bara tvungen att göra två små kort av.


Cardstock: Grön
Mönstrat papper: Bröllopspoesi (Graphic Minds)
Stämpel: October Stamps


Cardstock: Rött
Mönstrat papper: Bröllopspoesi (Graphic Minds)
Stämpel: Inkido




Kommentarer
lenislenis

MÅnga bröllopskort blev det ;) och fina är de oxå, som vanligt! Tycker de är så söta och enkla, som man brukar säga: Less is more, det stämmer verkligen! Gillar även textstämepn fr Inkido!

2010-09-05 @ 23:34:59
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0