Scrap & Hobbys scrapmara i april 2011...

... såg jag att jag inte fått bloggat. Så nu kommer det, bättre sent än aldrig!
Jag hade en fantastiskt trevlig dag med mycket scrappande och trevligt sällskap.
Tack ni som var med, och särskilt tack till Scrap & Hobby som ordnade denna fantastiska träff! Även tack till mina trevliga bordsgrannar!


På första utmaningen som jag visar skulle man göra ett valfritt alster där man skulle maska med färdiga masker eller utklippta stämplar. Det var fritt att dekorera hur man ville. Jag scrappade ett gammalt foto på morfar.


Här skulle man tolka en skiss, som jag tyvärr inte kan visa er. Jag har använt Bo Bunny´s underbara papper Timepiece (Stripe, Gears).


I denna utmaningen skulle man skapa ett eget bakgrundspapper med hjälp av distressfärger och valfria stämplar. Sedan skulle man göra ett valfritt alster med hjälp av en rad från en bingobricka. Jag valde raden: Wellpapp, häftklamrar, spets, texturkuvert samt kvadrat.


Detta var sista utmaningen, och här skulle man skapa fritt, men med vår i tanken.
Man skulle använda minst tre olika typer av metalldekorationer.
På layouten har jag använt mig av Crates härliga papper.



Kommentarer
lenislenis

TAck själv för trevligt sällskap!

Alla LOs är förstås fina men jag bara ääälskar den första med din morfar! Tycker den är sjukt snygg!!!

2012-01-05 @ 00:45:02
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0