Inkido och spillbitspapper...

För ett tag sen fick jag en beställning på ett kort. Hon som beställde kortet skulle ge det till sin dotter på skolavslutningen. Det blev ett kort i starka färger, och min vana trogen blev det två kort skapade i ungefär samma färger och upplägg. Alltid bra att ha lite färdiga kort på lager. Även dessa kort är gjorda med spillbitspapper som många av mina tidigare kort. Jag försöker nämligen minska spillbitslagret, men tycker att det är dåligt med det. Konstigt... Stämplarna kommer från Inkido.





Kommentarer
lenislenis

Kanonbra att försöka använda spillbitarna - en utmaning i sig som är riktigt kul faktiskt :)

Mysiga kort du gjort - jag ser solens uppgång eller nedgång som en bakgrund på korten :)

2011-07-13 @ 22:22:19
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0