Snabbskapat...

I veckan var jag bjuden på träff med mina gamla kollegor. Så i sista minuten fick jag gjort några kort, som tur var hade jag lite motiv färdiga som bara låg och väntade...


Mönstrade papper: Spillbitar
Stämpel: Inkido
Övrigt: MS kantstans, retro blompunch, pearlmaker

Värdinnan fick detta kort samt äppelgelé tillverkad i mitt närområde och sommarsalt.
Tyckte att det passade värdinnan som gillar att laga mat.

Papper: Spillbitar
Stämpel: Forma Hantverk
Övrigt: MS stans-fjäril, fluid chalk



Kommentarer
lenislenis

Fina kort! En egngjord blomma tycker jag mig skymta? ;)

Härlig kombination m rosa o orange - visst är de färgerna läckra ihop!?

2011-07-13 @ 22:20:41
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0