Mors dag 2013...

Det var mors dag för ett litet tag sen och då firade jag min första mors dag! :)
 
Denna fina present fick jag av lilla M. Fina servetter med fjärilar på. Jag tycker fjärilar är så fina! Fina rosa värmeljus formade som hjärtan och ett litet trähjärta där det står "Världens Bästa Mamma"!
 
Min man tyckte att jag skulle ha en liten present även av honom. Jag fick jättefina grytlappar med matchande kökshandduk.
 
Jag hade gjort kort till min mamma och svärmor.
 
 
Nu när jag har bytt efternamn behövde jag en ny personlig stämpel. Men jag blev inspirerad av Åsa och Linda och istället skapade jag mina egna i datorn. Passade på att dekorera baksidan lite, och dessutom kanske minska på spillbitsförrådet. :)
 


Kommentarer
Åsa/asamia

Vilka fina presenter din mamma fick!
Kul att du fick till en egen baksidesstämpel på datorn, det blev ju kanonbra. Man kan låta trycka upp den hos Gävle stämplar om man vill. Man ringer eller mailar dem hur man vill ha den.
Du undrade över mina papper till studentkortet, jag köpte dem redan förra året - det ena är Maja design - sommartider, det andra vet jag inte märke på...har klippt bort kanten.

Svar: Ah, ska fundera på att låta trycka upp den. Tack för tipset! Maja Design har ju så många läckra papper. :) Hade tänkt länka till dig, glömde det men ska fixa det nu. ;)
Catrin (Lillstrumpa)

2013-06-12 @ 05:35:09
URL: http://asamia.blogg.se
lenislenis

Där lyckades hon bra lilla M - fjärilar ;)
Jättesöta kort och sååå fyndigt att göra din egen "stämpel" - jättesnygg baksida!

2013-07-03 @ 10:48:46
URL: http://lenislenis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0