September´s Surtescrap del 1 av 3

I början av september var jag på Surtescrappen, men kom på att jag inte visat mina alster därifrån. Mitt första alster blev en LO till skissutmaningen på träffen. Skissälskare som jag är så satte jag genast igång med denna utmaningen. Till den använde jag pappren som låg på bordet när vi kom. De passade perfekt till fotot från vår dotters dop.
 
Papper: Mother Nature - Flock
Stämplar: Tim Holtz
Övrigt: Bling, knappar, bokstäver
 
Det andra alstret jag visar idag är en LO jag gjorde med ett gammalt foto på min mormor och morfar. Den gjorde jag till en annan utmaning på träffen där man skulle använda de färger som man hade på sina kläder.
Här hade jag turen att vinna utmaningen! Det var första gången jag vann på röstning, så kul!
Papper: Graphic Minds
Övrigt: Tårtservett (som också låg som välkomstpresent), blommor och bokstäver
 


Kommentarer
lenislenis

Dessa känner jag igen :)
Dop-LOn är så vacker - underbart papper!
På den andra har du gjort rubriken så läckert - smart att nyttja bokstäverna på det viset du gjort!

2014-02-08 @ 02:33:21
URL: http://lenislenis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0