Julkortstävling...

lgår kväll började jag årets julkortstillverkning. Jag inspirerades av en skiss till PY Hobbys julkortstävling. Mer info om den hittar du här. Jag blev så inspirerad av den fina skissen så det blev 2 stycken kort.
 
Det första kortet som jag visar är det jag gjorde till utmaningen.
Stämplar: Inkido
Papper: Spillbitar
Övrigt: Martha Stewart-stansar (kantstans och snöflinga), bling
 
Det andra kortet gick av bara farten utifrån samma skiss.
Stämplar: Inkido
Papper: Spillbitar
Övrigt: Martha Stewart-stansar (kantstans och snöflinga), bling, stickles
 
 
 


Kommentarer
Anneli

Tack för ditt fina bidrag kram Anneli

2013-09-25 @ 18:18:29
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0