Scrappening...

var jag och Viveka på i helgen. Var så kul, men tiden gick alldeles för fort. Vi hade jättetrevligt bordssällskap av Lena och Benita som gjorde massvis fina kort. Tack till Malin, Malin och Elisabeth som ordnat denna träff!!!


Denna gjorde jag till en tävling där vi skulle utgå från en skiss. Fick äntligen testat mitt QK-alfabet  Beauty Queen till denna LO  och är jättenöjd med mitt inköp. Här har jag scrappat foto från vår Usa-resa som vi gjorde i somras. Dessa foto är från vårt underbara besök på Sea World där vi såg showen Believe.



Ytterligare en LO jag gjorde utifrån en skiss till en tävling. Här är det foto från San Diego Zoo som jag scrappat, denna ska nog sedan bli en dubbel-LO.



Den tredje LO:n jag gjorde under Scrappening. Även denna är från Usa-resan då vi var i Detroit. Här skulle vi bara använda de färger som vi hade på våra kläder.



Sista LO:n som jag skapade på Scrappening. Blev en dubbel om när vi var på Nascar. Denna LO var oxå en utmaning där man skulle använda minst 5 foton, någon metall, vara en dubbel-LO, finnas lite band på den samt att något skulle vara vågigt på den.


Kommentarer
Madeleine

Fina LO's du gjort!

2008-10-30 @ 19:08:04
URL: http://maddiezens.blogg.se/
Tesa

Tack för din kommentar hos mig! Mallen till farsdagskortet har jag gjort själv och jag kan lägga upp den på min blogg. Vet inte när men håll utkik!!

2008-10-30 @ 20:22:15
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
NetteR

Fina layouter! Believe är så läckert med vattenfärgerna och snyggt alfabet. Visst är det skoj att skapa efter utmaningar!

2009-01-03 @ 13:12:16
URL: http://netter.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0