Kortmakarmaran...

Det första vi gjorde på maran var att skapa en namnskylt till någon annan. Man fick en lapp med ett namn på. Jag gjorde Ingrids (Inola) men glömde fota den. Vem som gjorde min har jag ingen aning om, men om du är här inne och tassar får du gärna säga till. Jättefin.




Jag dekorerade tags, då en utmaning var att göra det. Jag passade på att göra två. Den första tagen deltog i utmaningen.






Vi fick även prova på att vika en låda utan att använda några verktyg. Denna låda fick vi ta med oss hem sen. Jättekul!





Kommentarer
lenislenis

Ja lådan var ju såå rolig att göra!

Du passade alltså på att göra två tags, snygga! De missade jag totalt på maran... man hade fullt upp med alla utmaningar ;-)

2009-12-21 @ 01:11:16
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0