Inför julkort...

Jaha, så det blev det lite inköp inför att det är dags att sätta igång med julkortstillverkningen. Lite smått och gott fick följa med hem. Nu återstår bara att komma i ordning i pysselrummet så skapandet kan börja...


På Magnolia i Borås blev det några mönstrade papper, bokstäver, blommor, brads, julstämplar från Tim Holtz samt Magnolia.


På Scrap & Hobby i Sävedalen inhandlades lite cardstock samt en del mönstrade papper. Lite julstämplar från Inkido och Reprint. Till sist lite saker jag gått och suktat efter länge,
nu var det dags att slå till på två Martha Stewart stansar och det underbara alfabetet från Tim Holtz.


När vi sedan begav oss till Allum var ett besök på Panduro ett måste, hade ju ett presentkort som jag fått när jag fyllde... Handlade lite dekorationer och alfabet för det.



Kommentarer
lenislenis

En massa kuliga inköp! Ser att vi har samma smak - jag har oxå köpt mkt av det ;)

2010-12-05 @ 00:35:27
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0