3 dopkort...

Förra söndagen var vi på dop till lilla E. Solen sken och dopet var jättefint! Jag hade fått beställningar på att göra kort till dopet från olika släktingar till lilla E.
Beställare och mottagare blev mycket nöjda!


Mönstrat papper: Nana´s nursery (Baby boy - ett block)
Motivstämpel: Hängel
Textstämpel: Inkido
Stämpel: Grunge Collection (Stempelglede)
Övrigt: Färglagt med promarkers, spellbinders, brunt band

Detta kort inspirerades jag av ett dopkort som Lenislenis gjort. Tack Lena för inspirationen!

Mönstrat papper: Bo Bunny (Gabrielle)
Motivstämpel: Forma Hantverk, Bo Bunny (Gabrielle)
Textstämpel: Inkido
Övrigt: Spellbinders, Bo Bunny layered chipboard (Gabrielle)


Mönstrat papper: Maja Design (Crea Diem -Blomstra, Så länge jag lever)
Motivstämpel: Forma Hantverk
Textstämpel: Inkido
Stämpel: Bo Bunny (Timepiece), Grunge Collection (Stempelglede)
Övrigt: Spellbinders, Nellie Snellen die, bling


Kommentarer
lenislenis

Söta kkort alla tre!

Majapapper och Spellbinders - DET är grejjer det :)

Den hÄngeln är så söt, Gabriellepapperen är helt underbara och Spellbindern m hjärtan är ju bara helt bedårande tycker jag!

Kul att jag kunde inspirera dig!

2011-06-12 @ 21:37:38
URL: http://lenislenis.blogg.se/
lenislenis

Inga nya uppdateringar nu när jag lyckats hitta en dator bara för att "kolla läget" lite ;)

Tack för söta kommentarer på min blogg.

2011-06-16 @ 13:34:02
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0