Påsk-kort...

... som jag gjorde i år har jag inte hunnit visat i bloggen än. Gjorde dem till utmaningar till cybercrop på Scrappiz och Mollys Scrapbooking, men tyvärr hann jag inte lägga upp dem innan cybercropen var slut.

Det första kortet gjordes till en skiss-utmaning på Scrappiz,
man skulle tolka denna skissen fritt.


Så här blev min tolkning:

Stämplar från Reprint (Påsk)

Nästa kort var också till en skissutmaning på Scrappiz där skissen fick tolkas fritt!
Först skissen:


Min tolkning:

Motivstämpel: Reprint (Påsk)
Textstämpel: Forma Hantverk
Mönstrat papper: Papir Design (Påskekyllinger), Maja Design (spillbit)


Det sista kortet skapades till Mollys Scrapbooking där man skulle scraplilfta detta kort.


Min tolkning:

Stämplar: Reprint (Påsk)
Mönstrade papper: Papirdesign (Påskekyllinger), Maja Design (spillbit)



Kommentarer
lenislenis

JÄttesöta påskkort! Gulliga stämplar!

2011-05-08 @ 01:03:54
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0