November´s julkort till julkortsutmaningen...


Stämpel från Inkido samt spillbitspapper.


Så här blev resultatet från ett kit som jag plockat ihop. 2 vänner har fått likadana kit så det ska bli kul att se hur deras kort blev. I kiten fanns de 2 mönstrade pappren från Dekorativ design (Julkollektion 2006 - Julprickar blå, Julstjärnor blå), wellpapp, vitt band, 2 vita snöflingebrads som skulle vara med. Sen hade jag även stansat ut en hel drös med snöflingor och blommor (MS stans), men alla behövde inte vara med. Jag valde att bara ha med de utstansade snöflingorna. Till sist var det ett kriterie att det skulle finnas med ett stämplat motiv (Vilda Stamps) som skulle färgläggas på något vis. Jag gjorde ett lite annorlunda julkort av mitt kit. Mitt kort är inspirerat av en skiss hos Vilds Stamps, men hann tyvärr inte fota och lägga upp kortet i tid.



Kommentarer
Åsa/asamia

Härliga kort bägge två, gillar ugglan lite extra.

2011-10-12 @ 20:03:26
URL: http://asamia.blogg.se/
lenislenis

Håller med asamia - jättefina kort båda två. Jag gillar oxå ugglan bäst. Snyggt med den rivna kanten, just på sidan o inte nedtill. Sen känner jag ju igen materialet, just för att jag är en av de två som fått just ett sånt paket av dig. Tack, det var jättekul. Mitt kort är klart, nääästan. Ska bara sticklas, fotas o sen blir det bloggat! :)

2011-10-13 @ 23:33:32
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0