Shoppat hos...

... Scraplagret har det blivit. Jag återkommer gärna som kund för de har kanonservice, svarar snabbt om jag har haft frågor, jag har fått lägga undan varor i väntan på att andra saker jag vill ha ska komma in. Ett stort tack Emma! Jag är supernöjd, nu ska det scrappas!


Några dies av Magnolias underbara Doohickeys, masker från Prima, TH die, chalkmists, vit distress stain, ljuvliga alfabet från Prima och TH samt lite Tack ´N Peel.


Det blev även 2 serier av Primas nya och så underbara papper.



Kommentarer
lenislenis

OJ, oj, oj.... härligt! Visst blir man sugen på att sätta sig när man fått köpt lite nytt? ;)

2011-10-02 @ 18:39:59
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0