7-åring...

Igår kväll fick jag snabbt knåpat ihop ett kort till en kille som fyller 7 år idag och älskar fotboll! Eftersom det skulle gå lite snabbt så färglade jag killen från Panduro med mina promarkers som jag inte använt på länge. Jag gillar bättre att färglägga med distresserna. Eftersom det var längesedan jag använde mina promarkers så kom jag inte ihåg vilken slags stämpeldyna som man skulle använda till promarkers. Därför tog jag den som var närmast, VersaFine, men den tror jag är bättre till distresserna. Men får säga att det blev helt ok ändå. Pappret är en spillbit, men jag tror den kommer från Sassafras (ej helt säker). Siffran är en brun filt-thickers, och under den har jag målat med lite vit akrylfärg.
 
 
 
 
 


Kommentarer
lenislenis

Det blev väl ett enkelt o sött kort! :)

2013-08-26 @ 22:07:45
URL: http://lenislenis.blogg.se
Åsa/asamia

Sicken söt liten fotbollsgrabb, kul att få göra kort till en födelsedagsgrabb.

2013-09-02 @ 16:49:53
URL: http://asamia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0