60 år

Svärfar fyllde 60 år för några dagar sedan och givetvis gjorde jag ett kort till honom.
Skissälskare som jag är så använde mig av en läcker skiss hos Friday Sketch Challenge #36.
Tycker dessa papper från Bo Bunny är härliga och passar perfekt till ett manligt kort.
 
Mönstrade papper: Bo Bunny (Timepiece)
Stämpel: Vilda Stamps (Bil Collage)
Övrigt: Blommor, thickers, Tim Holtz die (weathered clock)
 
Passade på att göra ett litet kort med samma matchande papper till blommorna han fick.
Stämpeln är från samma serie som pappren.
 
Han fick även en ask som jag hade liggandes i mina gömmor. Det är bra att
ha lite färdiga alster liggandes. Vi behövde en ask till biljetter som han fick i present.
Asken matchade korten ganska bra färgmässigt också. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0