Bröllopskort...

Jag fick en beställning av min svägerska att göra 2 bröllopskort. Det ena kortet skulle gå i orange och silver. Det var en utmaning då min papperssamling inte innehåller så mycket orange papper. Men som tur var fick jag möjlighet att gå igenom Vivekas pappersgömma och där fanns några bra papper för ändamålet. Sen hittade jag ett fint orange papper med vita glittriga stjärnor på Panduro.
 
Mönstrade papper: Best Creation Inc, My Mind´s Eye, Maja Design
Stämplar: October Stamps och Magnolia
 
Det andra kortet skulle gå i rosa och vitt, vilket fick mig att tänka på Maja Designs ljuvliga papper Vintage Summer Basics.
Mönstrade papper: Maja Design -  Vintage Summer Basics
Stämpel: Magnolia
Övrigt: Tårtpapper, blommor, distresser
 
 


Kommentarer
Pernilla/pillan

Du lyckades ju bra med att uppfylla de önskemålen...orange och silver, inte helt enkelt... Men det blev ju bra! Ha en härlig helg, kram Pillan

2013-05-10 @ 20:17:52
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Åsa/asamia

Vilka härliga kort, och precis som det var önskat!
Du undrade över mina runda utskrifter. Jag har använt power point när jag gjort dem. Trixade en hel del innan jag hittade rätt storlek för den punch jag har som är rund, ville att det skulle passa.

2013-05-15 @ 06:55:48
URL: http://asamia.blogg.se
lenislenis

Fina kort och mkt fint färglagt! Skirt!

2013-06-08 @ 21:12:32
URL: http://lenislenis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0