Vi är några kompisar...

... som utmanar varandra. Jag började med att plocka ihop ett kit med tillhörande
utmaning som du kan se i detta inlägget. Denna gången var det Lena´s tur,
hur det mesta av hennes kit såg ut och hur hennes kort blev kan du se i hennes blogg. Skissälskare som jag är utgick jag från en skiss hos Sketch Saturday,
men jag hann inte att fota mitt kort innan utmaningen gått ut.


Stämplar: DoCraft färglagd m distresser och Kortmakaren textstämpel
Papper: Papir Design
Övrigt: Spets, snöre, klocka, blomma vit julstjärna, MS snöflingepunch och snöflingebård kantstans samt av Nellie´s Mulit Frame´s



Kommentarer
lenislenis

Ditt kort blev superfint!

Du lyckades med det jag inte kände jag lyckades med, att få plats med ALLT på kortet - jag fick dekorera insidan oxå ;)

Bra jobb med distresserna! Du får fortsätta med dem nu ;)

2011-12-18 @ 21:31:07
URL: http://lenislenis.blogg.se/
louisevbg

Sååå fint....bra målat...bara att fortsätta:) Ha en riktigt god jul så dyker det upp en liten utmaning efter helgerna :) Kram

2011-12-18 @ 22:57:59
URL: http://louisevbg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0