En pojke...

Dessa kort gjorde jag i höstas till min kollega som fick barn några månader för mig. Det ena kortet var från jobbet, och det andra kortet var från mig och min man.
 
Stämplar:  Magnolia och October Stamps
Mönstrat papper: Nana´s Nursery - Baby boy (ett pappersblock)
  
Kortet och presenten matchade ganska bra!
 
Stämplar: Forma Hantverk och Prickiform
Mönstrat papper: My Mind´s Eye
 
Här använde jag matchande papper och snöre till kortet jag gjort!
Alltid kul när present och kort matchar!
 


Kommentarer
Åsa/asamia

Underbara kort!

2013-03-23 @ 08:05:11
URL: http://asamia.blogg.se
Petra/Paradise

Vilka härliga kort (och paket) du gjorde!
Alltid uppskattat att få gåvor när man fått en liten :)
Båda korten är jättefina i härliga färger!
Duktig du är!

Tusen tack för dina söta ord inne hos mej! *glad*

Må gott å trevlig helg!
kram Petra

2013-03-23 @ 11:25:30
URL: http://paradises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0